Tags

,

Stiam ca un copil socializeaza mai repede si mai eficient fara un parinte care sa-l ajute. Dar n-as fi zis ca este atat de rapid si atat de eficient.

Am mers cu nepotelul meu la un loc de joaca pentru copii din Sectorul 6 al capitalei. L-am descoperit pe unul din site-urile de socializare si l-am ales pentru ca are si un spatiu special creat pentru parinti. Ne-am imbracat lejer, am luat si un rand de haine la schimb si am iesit pe usa.

loc de joaca sector 6 bucuresti

Imediat ce am intrat, Rares a fost foarte curios sa descopere jucariile si posibilitatile de joaca pentru “baietii adevarati”. Si l-am simtit multumit de oferta de distractie. Locul de joaca are un spatiu generos si jucarii si atractii pentru toate varstele.

Dupa ce a inspectat fiecare coltisor, Rares m-a rugat: “Te rog, sa stam mai mult de o ora!” Am zambit pentru confirmare, insa cu siguranta ca se va plictisi dupa o ora si va vrea sa plecam.

Eu m-am retras in spatiul destinat adultilor si m-am bucurat de o cafea. Dupa mai putin de un sfert de ora, am patruns in spatiul de joaca, dintr-un unghi in care il puteam vedea pe Rares, insa el nu, si nu mica mi-a fost mirarea sa il observ jucandu-se atat de frumos cu o fetita si sa ii aud spunandu-si deja pe nume si discutand despre gradinita.

Dupa doua ore, am primit cu mare bucurie rugamintea lui Rares: “Mai stam, te rooog, mi-am facut o prietena adevarata! O cheama Maia.” Doamna de la receptia locului de joaca mi-a oferit si o reducere: pentru trei ore, am achitat 25 de lei in loc de 30 de lei.

Copiii chiar sunt experti in comunicare. Trebuie numai sa-i lasam sa socializeze si sa le acordam timp si spatiu pentru a initia un dialog. Discutiile lor sunt mai deschise, mai sincere si mai naturale cand nu sunt inconjurati de parinti. Se cunosc mai usor si interactioneaza fara restrictii si cu mai mare bucurie. Iar spatiul potrivit ar fi un parc sau un loc de joaca pentru copii.

