Tags

,

Ce moment frumos atunci cand ne-am ales vacanta, prima noastra vacanta in afara tarii! Ne-am facut o multime de planuri, am studiat si ne-am interesat de toate procedurile care se fac in aeroport, ce acte ne trebuiesc pentru calatorie, bagajele si ele foarte importante si desigur buna dispozitie. Cand eram aproape gata cu toate detaliile ne-am dat seama ca nu avem cu ce sa ajugem la aeroport si uite asa am sunat toti prietenii care sunt liberi de contract pentru ca pecarea era luni dimineata si nimic, toata lumea ocupata. Singura solutie a ramas transportul Constanta Otpeni cu microbuzul, desi nu mai fusesem niciodata am incercat.

transport constanta otopeni

Cum am rezervat locurile pentru plecare? Primul lucru a fost sa ne interesam de cea mai buna si serioasa companie, apoi inainte cu cateva zile am rezervat doua locuri. Am fost foarte sceptici la inceput, dar pe parcurs ne-am bucurat ca am ales asa, deoarece am avut parte de un transport Constanta Otopeni foarte ieftin, confortabil, iar multimea noastra de bagaja a avut loc fara vreun cost suplimentar.

Ne bucuram si pentru ca nu ne-am facut obligatii fata de alte persoane, dar si pentru ca pana la urma toata afacerea a fost mult mai accesibila decat oricare alta.

